miércoles, 20 de junio de 2012

AREAS - OTRA PROMESA CUMPLIDA.






Hace unos meses les hacíamos saber que se estaba gestionando ante el Servicio Provincial de Costas del Estado una senda peatonal que uniría la playa de Paxariñas con la de Montalvo. Nadie puso en duda lo publicado pues la obra se empezaba paralelamente a la noticia. Habíamos esperando a su inicio para hacerlo saber, teníamos miedo a que determinados personajes intentasen truncar nuestro trabajo. A DIA DE  HOY ESTÁ REALIZADA.

A los pocos días de lo anterior decíamos lo mismo sobre otro paseo que se llevaría en Areas, playa dos Mortos. Paseo que discurriría por una zona la cual a día de hoy se puede comprobar el gran uso que tiene (parte de ella  sobre rocas y piedras sueltas en el borde del mar, lo que la hace peligrosa), a través de la senda marcada por el pisar de las personas

Sobre esta última senda se vertieron comentarios, interesados, acusándonos de estar mintiendo y otras cosas, Hay personas en política que solo viven para creer lo que les interesa y lo que les llegue de otros nunca lo valorarán, o cuando menos, será criticado.

Pues bien, a día de hoy les podemos hacer saber que, después de haber puesto a disposición del concello  el uso de unos 180 metros cuadrados  (la propiedad de esos terrenos, a principios del pasado mes de mayo), YA SE ESTÁ REALIZANDO DICHA SENDA O PASEO, el cual discurre por una pequeña franja de terreno, que lo hace un gran paseo. Las fotos corresponden a la franja por la cual discurrirá el mismo.

Esta actuación en la zona, se complementará con una mejora en el parque infantil, También prometida públicamente.

Esperamos que alguno, después de meter la mano en la  llaga empiece a creer y reconozca la labor de los que se dedican a trabajar en defensa de aquello que les llevó a presentarse a unas elecciones. En cualquier caso, las fotos no muestran las obras; pero siempre pueden acercarse a comprobarlo.

51 comentarios:

Anónimo dijo...

El título dice OTRA PROMESA CUMPLIDA, de eso nada de nada, alí non se empezou nada, está todo como nas fotos.
Un sociatario.

Anónimo dijo...

Anónimo das 17:40, canta miseria temos no mundo. Esta tarde, non fai nin duas horas fixechesme ir a comprobar si empezaran a obra, en caso de non empezar estaría mintindo o Puma, pero vexo que sí, que se empezou.
Puma, non lle publique esos comentarios que sabes que son mentira, tes dito mas de unha vez que este e un blog informativo. A min me desconcertara que nas fotos non se vira o comenzo, e ése moinante fixome pasear. Tamén e verdade que vivo cerca.

Anónimo dijo...

Si, pero o paseo está empezado,é elo e o que conta.
Ten razón o anónimo sa 21:53 cando fala da miseria de alguns, eu prefiro decirlle a Otis que non se olvide de que o final do mitin que deron en Areas prometeulle a un veciño que intentaría arranxar uns aparellos de esos para facer xinasia o maiores cerca do parque dos infantis, si o fai xa podemos calar para unha tempada boa pois ai pouco para gastar e moito donde facelo. Eles cumplirian o prometido
Unha persoa imparcial.

Anónimo dijo...

PUMA DEIXATE DE TANTA OBRA QUE AGORA TENDES QUE PAGAR 3.5 MILLONS DE EUROS E A VER DE ONDE OS SACADES,ESTE CONCELLO ESTA ARRUINADO,NIN SIQUERA TEN CARTOS PARA DEMOLER O EDIFICIO DA CALLE PROGRESO E VAI TER 3.5 MILLONS DE EUROS DEBERIADES SER SENSATOS E PEDIR A DIMISION DE CATALINA.QUE CON FACER CAMIÑOS POLAS PRAIS NON SOLUCIONADES NADA (QUE SEMPRE FAN ESAS OBRAS OS MESMOS) O QUE TENDES E QUE BUSCAR FORMULAS PARA DAR
TRABALLO A XENTE DE POBO.

Anónimo dijo...

Puma, vexo que eres parvo, mira que publicar o comentario das 8:16, pero como se atreve ese ome a semexante varbaridade.
Facede obras traballe quen traballe, ese e un pobre diablo (vese ven) que non ten traballo, ademais dedicase a política e ademais gustarialle vivir en unha choza.
Facede obras de ese tipo, commpatibles co medio ambiente, dade traballo sexa a que xexa pois eso move España (ainda que lle fastide o nacionalista ese), seguro que a sua familia emigrou a alemania, Francia, Suiza, etc.
En canto os 3,5 € xa sabemos que no e pagar, que se trata de devolver; pero eso non debe deixar de faervos traballar e conseguir obras como esa QUE VEN SABEMOS TODOS QUE NON NOS CUSTAN UN SOLO EURO, QUE SE TRATA DE XESTIÓN E NADA MAIS.
Segue así, e ése que encontre traballo ainda que sexa fora, donde o encontran moitos dos nosos veciños.
Eu traballei 12 anos en Bélgica grazas a que alí non pensaban coma ese NACIONALISTA.

Anónimo dijo...

Ni caso VIPS, pura envidia de algunos la que os tiene. Hacer cuantos mas kilómetros de senda podais, sobretodo cuando parece ser que no nos están constando nada a los vecinos.
Vivimos del turismo y en lo de sendas hasta ahora nos gana incluso Meaño.
Cúando nos tocará a Villalonga, algunos metros?.
En hora buena.

Anónimo dijo...

Anónimo 22:54, deberías moderarte.
Si estuvestes 12 anos en Bélgica sabrás que publicar o comentario do anónimo 08:16 forma parte da libertade de expresión e de non facer censura (sempre e cando non se insulte, cousa que tí fas no teu comentario). Por outra banda "pagar" e "devolver" ten unha fácil explicación: cando tí lle pides cartos a un banco -por exemplo- telos que DEVOLVER. Si non os devolves lévanche a casa ou o que pesquen (patrimonio). E para evitar todo eso -que che leven patrimonio- tes que PAGAR o que debes, tamén chamado DEVOLVER o que pedistes. Tamén é certo que si os paseos das praias se fan SIN PAGAR nada o Concello, pois ai que felicitar a quen o consigue. Porque ben e verdade que Monte faro non ten nada que ver cos paseos (si o Concello non corre cos gastos).

Anónimo dijo...

Anónimo das 9:36, dia 22.

Menudo rollo, ¿e que os que estivemos fora non tiñamos dereito a estar traballando alí?. Deixate do rollo da libertade de expresión, libertade tamén o e traballar donde se pode.
Non sei si as sendas costas o concello ou non, parece que nin un peso, pero e que me daría igual; QUE SE FAGAN, MAIS CANDO AS PROMETERON.
En calquer caso, ese exemplo tamen seria DEVOLVER.
Dende Rouxique.

Anónimo dijo...

Son muy buenas las explicaciones,pero soy muy inteligente para esas HUEVADAS.
Serian tan amables de tumbarme del BURRO de la IGNORANCIA...Por favor ???
Y es que a veces,manda carafio...Se dice,se comenta,se rumorea.
- parece ser que no nos están constando nada a los vecinos -
- que ven sabemos todos que non nos custan un solo euro -
- que se trata de xestión e nada mais -
Pero bueno...yo alucino,como no nos cuesta nada a los vecinos ???
Entonces...Con que dinero lo está haciendo el Servicio Provincial de Costas del Estado ??? Con que dinero se mueve la Xunta ??? Con que dinero hace la Diputación las obras...etc ??? Y demás Administraciones ???
Por si no lo recordáis...Con nuestro DINERO y de todos los ESPAÑOLES,de nuestros impuestos,que nos saquean dia tras dia,del Iva,Ibi,Irpf,Carga Fiscal,Seguridad Social,Contribución,Oral,Sanciones,Gasolina...etc,etc,etc. O sea que las Sendas Peatonales se hace con nuestro Dinero.
Otra cosa es...Que se haga una BUENA GESTIÓN (aprovechando estas lineas le FELICITO por ello) y el Concello de Sanxenxo no tenga que invertir un solo euro...Pero eso es otro tema.

Vilalonga

Anónimo dijo...

Anónimo de las 03:07, primero decirle que duerma, la noche es para eso y a continuación decirle que a usted nadie le saquea, simplemente paga impuestos mas o menos elevados, ES USTED PURA DEMAGOGÍA.
En cuanto a lo que dice otro anónimo anterior de que no nos cuestan nada los paseos, me parece que tampoco es acertada la afirmación, creo que el ayuntamiento está pagando algo.

O Rana dijo...

VIP,según un de estos anónimos tendevos que dedicar a non facer nada, canta pena debe darnos algún.
Quero verte mañan na procesión.
O Rana

Anónimo dijo...

Anónimo 00:52, día 23: O rollo montástelo ti o día 21 mesturando Bélgica, con devolucións, co nacionalismo e non sei cantas cousas mais. E de paso chamando parvo a mais de un. Mira: ir polo mundo adiente non significa que poidas vir aqui a dar leccións a nadie. Só significa ir polo mundo adiante. E no teu caso vexo que pouco aprendeste, nin siquera a respetar os demais. Ti pudestes traballar en Bélgica, París ou Mozambique ¿e qué?. Por como escribes (parvo, pobre diablo, etc.) a emigración sentouche mal.

Anónimo dijo...

VIPS deixade a esos discutir analfabetadas e dime, si fas o favor: Cómo está a casa donde vive dulci, está legal, fixose con licencia?, E qu estos dias estaballe a dar a o seu pico de unha forma vergoñenta, todo para defender a un compañeiro noso que tampouco o merece.
Graciñas.

Anónimo dijo...

Eso: deixade que os demais discutan analfabetadas que au son o listo da película, el sabelotodo profesional, "dejaime sólo"...E de paso tende coidado conmigo "que teño UN CAMPAÑEIRO NOSO que tampouco o merece". Menos mal que é compañeiro. Sin non o chega a ser, O TEU PICO imaxino como funcionaría. Menuda joya!

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

jajajaj os camiños e veirales cheos de malas hervas e silvas, e resulta que van a limpar o que non deben.
Resulta que o domingo pola mañan ben cedo, alguén mandou a varios operarios de limpeza e barreron a alfombra de espadana e ortensias que fixeran os cofrades para o sacramento de Dorron. jajajajajajaj sería Tino? sería Jose Luis? jajajajajaj vaia panda.

Anónimo dijo...

Soy el anónim@ del dia 23-03:07;
Decirle al anónimo dia 23-16:41; Primero,la noche es para dormir...sera para Usted,para mi por suerte o desgracia no es asi.
Segundo,tiene Usted RAZÓN, no nos saquea,pagamos,fue una expresión mal dicha por mi parte. Pero... como se ve que es Usted muy ASTUTO,estoy segur@ que entendio lo que quise expresar.
Tercero,me podría decir Usted por que soy PURA DEMAGOGÍA ??????????
Acaso...en el comentario se refleja alguna manipulación de Sentimientos ??? Mediante Halagos ??? o Promesas Infundadas ???
Más bien creo que DEMAGOGÍA tiene Usted...para DAR y TOMAR.

Vilalonga

José Luis Rodríguez dijo...

Anónimo dijo...
El comentario del 25 de junio de 23:26 ha sido eliminado por el administrador del blog.
Entendemos que uno pueda llegar a enfadarse con un anónimo, pero nunca que la respuesta de quien se dice, piensa, o cree mas educado, sea el insulto.
Al que nos pregunta por la casa de una concejala tenemos que decirle que la casa no la hizo ella, fue su familia. Por lo que no entraremos a dar esa información a través de este blog. Espero que lo entienda.

Anónimo dijo...

José Luis, hace unos meses me aseguraste a mi y a todos lo que quisieron leerlo que a finales de este verano estaba la subestacion del polígono contratada a fenosa, dada la licencia para que la hagan (y que en octubre se podría estar realizando, puesdes escribir algo sobre el tema tan importante para todos, seamos propietarios o queramos instalarnos.

Anónimo dijo...

Fasemos corrente alterna,e continua,trifasica,monofasica,ETC... Votade andar o poligono de unha ves,deixadevos de especular cos terreos,e que non vos asesore ningun pailan.Dadelle traballo a xente e agradecerao.Xose luis pode votarvos unha man,pero sodes vos quen tendes que levantar a voz,Deixar de lado a quen preside a xunta de compesacion..

Anónimo dijo...

Estas apañado si pensas que este ano, poque o dixera o Puma pensas que resolveran o de darlle a licencia a fenosa e se empece a obra.
Tiña que ser un logro do puma e eso non llo permitirá catalina nin os compañeiros de ela.

Anónimo dijo...

Anónimo das 14.18 lee o blog de cousas de Sanxenxo porque se comenta que no tema do poligono algo cheira mal,eu tamen lín o que ti dis do tema da subestacion e tamen escoitei por boca da alcaldesa que o poligono estaría funcionando de cara o verán pero me temo que eso non vai ser unha realidades,algo se comenta por ahí que xa lle votaron man os cuartos do aval,e por parte do con sello rector da xunta de compensación tampoco se sabe nada calan a boca e o que quería que se safe pero eles mientras pasen os meses siguen cobrando e así van 10 años que se di pronto e os demais a esperar,esto como non nos peñamos firmes e pidamos responsabilidades vamos seguir así moitos anos

Anónimo dijo...

José Luis ti que eras un dos que mais criticabas a Catlina por non poñer en funcionamento o Poligono algo podrás facer estando no gobernó,¡¡Poligono xa!! Queremos traballo

Anónimo dijo...

Fué una "lástima premeditada" lo de convocar el pleno de los presupuestos para las 9:30 de la mañana del viernes. Si además la alcaldesa ha dicho lo publicado en toda la prensa, peor el remedio que la enfermedad. Se habla de mantener servicios: álguien se nota servido cuando va a la Gerencia de Urbanismo?, cuando envía un escrito al Concello a álguien le han contestado?. Dicen que la policía local va a ser la leche de moderna para imponer multas por vía telemática, controles de droga, en fin: para multar. Para cuando los trámites PARA SERVIR AL PUEBLO POR VÍA TELEMÁTICA como ya hacen otros concellos? Para qué está la web del concello? No me gusta este ambiente y menos con la que nos va a caer con las indemnizaciones urbanísticas. Nadie ha denunciado a personas -las que firman- todo saldrá de don pueblo, entre otraas cosas también los sueldos de los que firmaron, firman y firmarán...pero aqui nadie es responsable de nada. Y VIPS piensa seguir en el pacto con todo esto?

Sanxenxino dijo...

QUE INFANTIL QUE SOIS !!!
AUN CREES...EN EL CUENTO DEL LOBO Y CAPERUCITA ROJA.
A ESTAS ALTURAS...DE VERDAD SOIS PEOR QUE LOS NIÑOS.

SEGUIREMOS CON LA DUDA...

Anónimo dijo...

Yo no tengo por qué leer otro blog y hacerle mas caso que a este. Veremos quien tiene la razón, el puma dijo que este año despues del verano le daban la licencia (bueno es posible que dijese en verano), y yo no tengo porque pensar que sea mentira. En cuanto a lo del dinero solo decir que tengo la certeza de que sigue en la cuenta todo mas los intereses que están a producir; pero eso lo se por algo que aquí no puedo exponer, los que traten de enmierdar que sigan así.
PUMA DINOS ALGO SOBRE LAS FECHAS, SI SE MANTIENEN, O MANTIENES, QUE SE ESTÁ A PUNTO DE DAR LA LICENCIA A FENOSA.
Os agradecería que siguieseis en el pacto, se nota la forma de gobernar desde el mismo y sabemos que en lo del poligono tambien.

Anónimo dijo...

Como soy niño no entiendo a qué viene el comentario 01:45. Ni sé de qué va ni para quién. Eso sí: son unas frases muy chulas, de político para arriba, tirando a filósofo.

Un propietario sin prisa dijo...

Pero que carallo falades, os do poligono non teñe dereito a nada, a nada de nada, o concello non deberia facer nada por eles, é que xa nos olvidamos de que presumian de estar a facer un poligono privado sin axudas de naide. Non vos dades conta de que son un fato de incapaces (OA DA XUNTA DE COMPENSACION) que non foron quenes para rematar o que empezaron.
Concello, facer as cousas despacio pois estadeas a facer cos cartos de todos.
E ti puma, sei o que estas a facer, descansa un pouco que non nos merecemos nada.
Un propietario que non ten prisa ningunha.

Anónimo dijo...

Propietario sin prisa, tes toda a razón do mundo e mais de parte de Nantes, e vergoñento que aora lle boten as culpas o concello cando eles en anos non foron capaces de resolver o séu. O gracioso e que ainda temos no municipio quen fala a favor de eles, de esos especuladores irresponsables no seu e que algún seguro que e dos que escribe querendo enmerdar o governo municipal.
Puma, si por min fora diríache que pasases de botarlles a man; pero tamén e verdade que alguien ten que facelo. Creinche cando dixeches que pronto se dará a licencia e que logo solo dependerá de cando empece fenosa. Podesnos decir si e verdade que os cartos se gastaron, ainda que estou seguro que iso e unha farolada da vosa oposición e de catro mais que estám jodidos de rabia, pero dinos algo, porque tamén e verdade que si o rio sona..............

O Pedroño.

Anónimo dijo...

Cada vez dame mais enoxo leer algún blogg. Coma lle den licencia a fenosa en uns meses (iso sería porque hay cartos en efectivo para pagala pois fenosa non empeza sin cobrala), non volvo a leer determinado blog ademais de constatar que sempre escriben as duas ou tres mismas persoas coa sola idea de criticar a outros.
Sanxenxonovo.

Anónimo dijo...

Al propietario sin prisa de las 15.08,en principio ya no me creo que seas un propietario por la forma en que hablas,por que si no muy inteligente no eres amigo,por que eso de que lo que se está haciendo es con el dinero de todos estas muy equivocado,ya que lo que falta por hacer en el polígono se hará con 2.5 millones de euros que pertenecen a los propietarios del polígono y no a todos,y en todo caso ese dinero esta generando intereses para todos los del pueblo.

Anónimo dijo...

Pues claro que soy propietario. Qué me vas a decir tu a mi. Es verdad que los 2.50 millones son de todos, pero la gestión la tiene que hacer el concello porque TU y OTROS COMO TU no fuisteis capaces y ahora tienen que hacer otros lo que os correspondia a vosotros y eso de los intereses no creo que puedads decir que son para todos los y no para el polígono. Veo que al menos reconoces (porque lo sabes), que el dinero está en una cuenta a producir, pero produce para vosotros, tambien para mi comom,propietario que soy.
En cualquier caso, lo importante es que esto se resuelva cuanto antes, pero teneis que reconocer que no supisteis o supimos, hacerlo los propietarios y ahora se le carga al concello algo que no le correspondía.
Soy propietario y no tengo mucha prisa.

Anónimo dijo...

En toda esta historia resulta curioso recordar a "etapa xaponesa" do polígono. "O que faga falta" cantaban todos a coro nos periódicos:O Concello prometía trámites inmediatos, Os propietarios prometían non meterse a zancadilla entre eles, Os disconformes conformábanse, Fenosa non facía unha subestación, facía hasta dúas polo mismo precio...bendito sea Dios!...Alguén tiña que poñer un monumento a Mitsubishi (ou como se escriba) no Parque Empresarial!!. Si non recordo mal VIPS propoñia unha xuntanza entre tódolos implicados -O Concello tamén é propietario-. O psoe tamén o propuxo fai pouco no pleno e VIPS votou en contra...Xa non é boa idea agora?. Pois nada: terán que vir os xaponeses a arrancharnos o Concello.

Anónimo dijo...

Lo que no puedes negar es que después de 10 años mas o menos que han transcurrido desde que se empezo con lo del polígono,la gente sigue teniendo mucho interes en que eso se termine de una vez por todas para ver si se genera algún puesto de trabajo que es lo que hace falta con lo que está callendo,y si tu no tienes prisa a lo mejor es porque no tienes necesidad o no puedes hacer nada en tu parcela,pero si hay quien tiene interes en hacer algo de una vez por todas porque la gente ya esta muy aburrida de ver como sus parcelas se deterioran cada vez mas,es bien cierto también que hay mucha gente que está deseando que el polígono fracase y que se muerdan la lengua los especualadores como tu dices,pero si fracasan esos especuladores también fracasará toda esa gente trabajadora y familias en conjunto que han invertido mucho dinero en ese polígono y que a lo mejor tenian una esperanza de mejorar su situación o la situación de sus hijos en un futuro,por lo tanto mira la balanza y yo por mi parte si tengo prisa para que por lo menos toda esa gente no vea sus ahorros tirados a la basura o la gente que a lo mejor de aquella tenia un puesto de trabajo y ahora no lo tiene y que está pagando un credito que ha pedido para urbanizar su parcela.

Amigo no todos son especuladores,piensa un poco en esa gente que a saber como lo está pasando para poder sobrevivir,por lo menos que les dean una alegria y que funcione el polígono aunque ahora no hagan nada pero una vez funcionando por lo menos sabran que no han tirado su dinero y que por lo menos tendran una oportunidad de futuro para sus hijos.

Anónimo dijo...

12:26, tes os sapos na boca en contra de vips e a favor do psoe. cando si por o psoe fora ainda estaban sin facer os enlaces.¿Recordas como votástedes? recoñece a tua enquina o grupo que mais traballou polo polígono. Por defender a uns contas unhas historias que non as crees nin tí, pero como ahora tes pouco traballo pois a contar as tuas versions interesadas.
Que esperen os do poligono ou que fixeran as cousas eles cando tiñan que facela, pero para iso hay que valer manolitos, manolos, e outros tendeiros.

Anónimo dijo...

Si a tua parcela se deteriora córtalle o toxo palanquin, si estivese acabada e non se montara nada en ela tamen a terias así, pois empezade a limpialas de unha vez. ¿ou tamén queredes que a limpien os veciños do municipio?. Xa esta ven de querer mamar da teta do pobo.

Anónimo dijo...

Anónimo 14:42 non te lances que o millor levas unha "sorpresa de identidade" que te deixa parbo. Por outra banda lee o programa de VIPS antes de falar e de paso lee a prensa (hemeroteca) mais ou menos fai un ano -sobre o que se decía dos xaponeses- e logo, si queres, sacas todo o pús que levas dentro. O escrito, escrito está. Otra cousa -tí que falas de versións interesadas- e que aquelas versións DO PROGRAMA DE VIPS agora non interesen, pero alí falabase de sentarse TODOS a resolver o tema de polígono (ou parque empresarial, ou xesteira, ou como quieras chamarlle).

Anónimo dijo...

Vexo que o último que escribe conoce moi ben os nomes do parque, chámalle como posiblemente solo o fagan un cuantos da zoa de nantes.
Gracias VIPS por todo o que levades loitando por o parque de Nantews, a pesares de que nos convocarades a unha reunión e non aparecéramos acojonados por o posible proceder de outros.
Gracias VIPS, polo que estades a facer polo parque de nantes ainda que non lle guste.
Gracias VIPS pois non merecemos nada de nada por culpa de alguns, entre eles un que escribe mais arriba e que posiblemente conteste mais abaixo.
Gracias VIPS por manter as reunions precisas, coas persoas adecuadas, entre elas eu, para que siga avanzando pouco a pouco, ainda que nos lle informedes a eses que mencionaba no párrafo anterior.
Gracias pois sei de boa tinta que a cousa téndela moi ben encamiñada, non porque o digades vos, sinon porque o sei.

Anónimo dijo...

Anonimo das 22.43 si non queres que o concello pague nada,pois cando queiras colle a desbrozadora e empeza a limpiar si tan traballador eres,e asi quedas ti contento de que o concello non pague e os do polígono tamén despois que che dean unha palmadita na espalda e vas todo cheo para casa,depois cando os do polígono monten as suas naves vaille pedir chollo que seguro que cho dan pois xa demostras o traballador que eres.

Anónimo dijo...

Canto comentario gratuito, cada un debe limpiar o seu, polo tanto o poligono teñeno que limpiar os propietarios, ¡sería boa!.
De todo o que aquí se dixo quédome con aquelo de que a cousa está en marcha e polo que di o que manifesta que "a cousa téndela moi ben encamiñada", eso e o que o fin de contas nos interesa a todos.

Anónimo dijo...

Don José Luis tres preguntas:

¿ Que hacen los operarios del Concello de Sanxenxo limpiando una propiedad de la Comunidad de Montes?
¿ En qué partida del presupuesto entran los favores que realiza usted para recojer votos?
¿ Porqué se niega a limpiar los laterales de fincas particulares,diciendo que son una propiedad privada y esta la limpia?

Anónimo dijo...

Insisto: quen goberna no polígono é a xunta de compensación da que tamén forma parte o concello (propietario como os demais). O problema é que neste caso o Concello é xuiz (decide como se fan as cousas e recibe ou non a urbanización) e tamén é parte (propietario de parcelas). Polo tanto si cada quen tira para o seu, mal vai o tema. Os feitos me remito.

Anónimo dijo...

Unha pena que non saian tódolos comentarios. E eso que o de onte non insultaba a nadie. En fin: seguide así que ides ben.

José Luis Rodríguez dijo...

Vemos que hay de todo, quien desea que el polígono empiece a funcionar, quien solo desea meterse con VIPS, quien está deseando que la cosa se dilate lo mas posible, los que buscan un fracaso total, etc.

Desde VIPS estamos trabajando para que se firme de inmediato con Fenosa la construcción de la subestación, algo que estamos convencidos de que será muy pronto. Sabemos que eso ocurrirá, libre de cualquier nueva que intente colarnos Fenosa, en un plazo que no se dilatará mucho.

Pero, a nosotros que hemos apoyado siempre el polígono, votando a favor de sus enlaces y de todo aquello que significaba intentar resolver, no nos puede decir nadie nada, sea propietario o un simple anónimo. Otros votaron en contra mas de una vez y ahora se hacen pasar por anónimos e incluso preguntan por el estado del mismo.

A los propietarios pedirle un poco de paciencia, decirles que estamos a realizar lo que deberían hacer ellos, sus representantes, por haberlo querido desde el comienzo ¿No recuerdan cuando presumían de ello, de ser de gestión totalmente privada?

En cualquier caso decir que: Dentro de una semanas solo dependerá de Fenosa el comienzo de su construcción; pero se debe saber que no nos “bajaremos los pantalones” si sus pretensiones van mas allá de lo que corresponde.

Los propietarios ya no deben esperar mas, algunas empresas están necesitadas de su legalización y otras para empezar a construir, etc. Pongámonos todos a empujar en un solo sentido

José Luis

Anónimo dijo...

Perdón Vips, acabo de ver el blog y todo lo que acabais de subir hace pocos minutos, realmente os pido disculpas por un comentario que realicé. Lo que ocurre es que se ve queno los colgais todos los dias, cuando menos os meus.
Retiro la crítica. Hay otra que no es mia.

Tambien me guataría agradecerle al Gobierno municipal la limpieza de una finca de los comuneros, los campos de fiestas. los parques y todo aquello que tenga un uso colectivo.

Columpio de pao de buxo dijo...

Podedes agradecerlle a VIPS que limpien os campos de festa, terrenos comunais e mais outras parcelas de uso colectivo, eso e mui lóxico. O que non deben limpiar son as erva das veiras das leiras que lindan coas pistas ou carreteras, deben obrigar a que as limpien os seus propietarios.
Pero falando de usos públicos me gustaría que VIPS nos dixexe en que quedou aquel conto de que arreglarían uns cuantos parques infantis é que en un par de eles colocarian uns aparatos de esos que se chaman bio saludables, nos que fan xinnasia especialmente adultos.
¿Foi todo un conto Puma?, cheirame que todo quedou en nada, e digo porque me parece que tí non eres distinto a outros que tamém prometen. Tivechesme medio convencido; pero vexo eso, que eres igual que todos, moia berborrea é de vez en cando a mentir. Demóstrame que non mentias no tema dos parques.

José Luis Rodríguez dijo...

Sinceramente, pienso que no hay más que desconocimiento ó mala leche, en algunos de los comentarios dirigidos exclusivamente a quemar a VIPS, al trabajo diario y a las promesas que realizó tratando de llevar a los vecinos algo de su programa o de nuevas cuestiones.

Desde una concejalía, cualquiera de ellas, no están los tiempo para hacer casi nada pues lo fundamental (lo económico), que después de mucha dedicación es lo que permite ejecutar obras y servicios, cada día que pasa se aleja mas.

No obstante, siendo verdad que el concejal de VIPS prometió unas mejoras en determinados parques, que no en todos a pesar de que hay mas parques que lo necesitan, tenemos a bien exponer:

• Hay personas que solo se dedican a criticar todo lo que hacen otros que no sean de su color político.
• Otros, o los mismo, a decir que los presupuestos aprobados con el voto de VIPS, no llevan inversiones. Verdaderos licenciados en “no entender unos presupuestos”
• Otros, QUE TAMBIEN SON LOS MISMOS, a valorar positivamente todo lo que hagan aquellos que consideran los “suyos”, de su color político, incluso llegando a negar lo evidente.

Mientras, VIPS se dedica a trabajar y poco a poco sacar los resultados a la calle, en el caso de los parques infantiles, ESAS MIMIECES QUE PROMETIMOS SI REALMENTEVALORASEMOS LAS VERDADERAS NECESIDADES, prometemos que en unos días, casi unas horas, escribir en este blog informativo como se encuentra la referida promesa. Les abriremos la llaga para que puedan meter sus garras.
José Luis R.

Anónimo dijo...

Tes toda a razón, oxe sábado, sobre as doce pasei por Bordons e alí estabas e sobre as duas, pasando eu para Portonovo encontreite de novo saindo da nave de Ascán (os da recolleita da basura),ti a traballar mentras outros están a criticar.
Pero para taparlle as faladeiras a alguns non tes porqué publicar nada do que dis sobre os parques, sobraría con facelo. Algúns sabemos que non sodes todos iguais, por eso espero que cumplas pois en o parque de San Roqueentre outros, tendes que correxir unhas cousas que outros deixaron mal e VIPS prometeu facer.
Non lle fagas caso a Columpio de pao de buxo. ese/a escribe en outro blog sempre en contra de vips, dixómo a min en presenza de outros, o que pasa e que el ahora non sabe quen son eu.
Portonovo alto.

Un autónomo dijo...

No entiendo el por qué no preguntan en vez de elocubrar tanto, porque si lo hacen por desprestigiar solo les puede salvar el anonimato si luego el Puma y por lo tanto VIPS, como nos tienen acostumbrados cumplen.

PUMA DI ALGO COÑO. tambien cómo está el tema de las fotos de este post, ¿se podrá este verano utilizar la senda de AREAS?

Un autónomo

Anónimo dijo...

O anónimo do dia 22 de junio de 2012 as 09:36, me gustaría preguntarlle ¿que ten que ver monte faro cos paseos. queres decir que si tuvese que pagar algo o concello xa non deberían facerse?. desde logo canta incongruencia temos as persoas.
Esista ou non esista monte faro, a nosa costa respetando o medio ambiente necesita esos paseos que xa teñen outros municipios por kilómetros sin ser tan turísticos.
Ahora que no dos parques públicos tamén penso que non se fará nada pois non hay cartos nin para colocarlle as fontes esos carteis que deberia haber en todas decindo algo así coma que quen beba a mesma será por sua conta e risco.

Anónimo dijo...

A senda de Areas xa está empezada, ¿e que tamén queremos que todo se faga xá?.